søndag 14. februar 2010

Materialismens kvalme

Dette er natt nummer to på jobb, og jeg er i faktisk bedre form i natt enn i går. I går spiste jeg to boller da jeg kom på jobb og føltes som om jeg skulle eksplodere som en overkokt potet utover hele plassen. Det er så sjeldent at jeg spiser ting med mye gjær i nå, og ikke minst fersk gjærbakst, men jeg tenkte meg ikke om og pælma innpå. No good.. I natt er jeg våken, etter en ganske så powerful powersmoothie før jobb, men har ikke akkurat utnytta tiden jeg har. Jeg skulle liksom lese i natt, i stedet sitter jeg og ser på utallige youtube videoer av duster som vannfaster i 40 dager og slikt. Herremin, whyyyyyy? Kroppen trenger næring, ellers blir du jo nettopp en gal og virkelighetsfjern hippie. Men jeg har bestemt meg for å prøve en juicefaste, tror jeg…. Kanskje… Eller no’… Jah… Ikke noe Angela Stokes prosjekt, loooooordNO, men kanskje en-to-tre dager.

Men i første omgang må det jo ærlig talt anskaffes en juicer… Eller saftsentrifuge som man også kan kalle det. Så det får gå på lista over ting jeg føler jeg MÅ ha…. Når ble jeg så materialistisk igjen? Jeg trodde jag hadde forkastet meg av dette problemet i India når jeg ga bort alt… Vel, nesten alt…

Jeg vil ha denne:


Også er det en kjole på Bik Bok jeg trenger…

Også er det et bittelite problem med lanseringen av Sonia Rykiel sin lille samling til H&M...

MEN, om tre uker er jeg og min bedre halvdel i Amsterdam... muahahahahaha! Så nå er det bare å spare :P

1 kommentar:

  1. Kvinne, du e gal! Skjønne ikje at du orke å holde d borte fra all nam nam´en:p thihi

    SvarSlett